Medicare Część D – Produkt zepsutego procesu ad

Znalezienie się z wąskim ołowiu o 5:53 rano, przywódcy republikańscy natychmiast zakończyli głosowanie. Wiele nadużyć niewątpliwie miało miejsce tej nocy. Przedstawiciel Nick Smith (R-Mich.) Ujawnił później, co mogło być najgorsze: ów były przywódca większościowy Tom DeLay (R-Tex.) I przedstawiciel Candice Miller (R-Mich.) Próbowali przekupić go politycznymi łaskami, aby zmienić jego głosowanie – wykroczenie, w którym Komitet Etyki Domowej później je upomniał. Dzięki tym środkom przywódcom republikańskim udało się uchwalić ustawę, której celem było, według przedstawiciela Billa Thomasa (R-Calif.), Zakończenie Medicare, jakie znamy 1.
Słowa Thomasa okazały się prorocze, ponieważ były ironiczne. Część D działa lepiej dla branży farmaceutycznej i ubezpieczeniowej niż dla beneficjentów. Liderzy branży farmaceutycznej pracowali nad zapobieganiem powrotnemu przywozowi tańszych leków z Kanady i dodawaniu ochrony patentowej przed producentami leków generycznych. Niezależni analitycy przewidywali, że dzięki takim zwycięstwom projekt zwiększy zyski przemysłu lekarskiego o 139 miliardów dolarów w ciągu ośmiu lat2.
Osoby starsze i niepełnosprawne, farmaceuci, domy opieki i rodziny, ze swojej strony, zostały obciążone wadliwym planem, który nie został opracowany z myślą o nich. W przeciwieństwie do istniejących rządowych planów zdrowotnych, Część D nie zezwala administracji na negocjowanie cen leków z firmami farmaceutycznymi. W rezultacie firmy te pobierają od podatników do 80 procent więcej za leki zakupione w ramach części D niż za zakupione w ramach innych planów.
Miliony seniorów musiały zapisać się na plan przez arbitralnie wybrany termin lub podwyżki premii za twarz za każdy miesiąc poza nią – zachęta, która wyraźnie przynosi korzyści firmom ubezpieczeniowym. Seniorzy mieli mało czasu na wybór pomiędzy planami. A plany te mogą zmieniać formulacje leków, kiedy tylko zechcą, bez kary. Lekarze, a nie biurokraci towarzystw ubezpieczeniowych, powinni decydować, jakich leków potrzebują ich pacjenci, ale te podstawowe przepisy dotyczące odpowiedzialnej opieki zdrowotnej zostały udaremnione przez te przepisy.
Część D jest kosztownym przedsięwzięciem dla pacjentów, państw i w konsekwencji podatników. Ustawa wymaga od beneficjentów zapłacenia odliczenia w wysokości 250 USD i 25 procent rocznych kosztów leków do wysokości 2 250 USD. Muszą następnie pokryć wszystkie roczne wydatki w wysokości od 2 251 USD do 3600 USD. Ta zasada pączka będzie kosztować pacjentów znaczną ilość pieniędzy.
Państwa, które są już przeciążone kosztami opieki zdrowotnej, są zobowiązane do częściowego finansowania części D. Niektóre państwa faktycznie tracą pieniądze w ramach tego funduszu, ponieważ formuła stosowana do obliczenia ich udziału opiera się na koszcie per capita dla osób uprawnionych zarówno do Medicare, jak i Medicaid ( Dual-eligibles ).
Wdrożenie programu nie było brane pod uwagę w wysiłkach mających na celu przeforsowanie ustawy przez Kongres i nastąpił chaos. Seniorzy i ich rodziny nie wiedzą, które plany wybrać. Wiele stanów musiało ogłaszać sytuacje awaryjne, aby zapewnić, że podwójne eligibie nadal otrzymują leki. Brak komunikacji kluczowych zasad z operatorami telefonicznymi w bezpłatnej linii pomocy medycznej Medicare spowodował, że na czas wielu beneficjentów nie dostarczyło niezbędnych leków
[więcej w: nfz skierowania do sanatorium zwroty, piramida zdrowia lublin, ile kosztują badania wysokościowe ]