Stymulujące autoprzeciwciała wobec receptora PDGF w twardzinie układowej ad 5

Izolacja stymulujących przeciwciał pochodzących od pacjentów ze sklerodermią. Jak pokazano w Panelu A, komórki F. i F – / – inkubowano z pożywką (0,1 ml) otrzymaną z klonów 4G11 i 1F5 przed analizą sortowania komórek aktywowaną fluorescencyjnie. Te klony otrzymano przez unieśmiertelnienie limfocytów od pacjentów ze sklerodermią z wirusem Epstein-Barr. Zacieniowane profile to profile przeciwciała kontrolnego negatywnego pod względem izotypu. Wyniki są reprezentatywne dla siedmiu eksperymentów z klonami od dwóch pacjentów ze sklerodermą. Stężenie IgM wynosiło około do 2 .g na mililitr. Panel B pokazuje poziomy ROS (wyrażone jako wskaźnik stymulacji) w komórkach F. i F – / – inkubowanych z ml pożywki otrzymanej z klonów 4G11 i 1F5. Wyniki są środkami wyników trzech eksperymentów. T bary reprezentują SE. Stężenie IgM wynosiło około do 2 .g na mililitr. Jak pokazano w Tablicy C, komórki F. głodzono przez 48 godzin w 0,2% płodowej surowicy cielęcej, trypsynizowano i inkubowano z PDGF (zielony) i bez PDGF (czarny) (przy 15 ng na mililitr przez 30 minut w 4 ° C) przed inkubacją z 100 .l pożywki z klonu 5B2, który reaguje z komórkami F – / – i nie indukuje ROS, oraz z klonów indukujących ROS (4G11 i 1F5). Cieniowane profile są przedstawione w Tablicy A. Stężenie IgM wynosiło około do 2 .g na mililitr. Aby oczyścić te przeciwciała, unieśmiertelniliśmy limfocyty pochodzące od dwóch losowo wybranych pacjentów ze sklerodermą i przebadano izolowane klony pod kątem obecności przeciwciał indukujących ROS w układzie komórkowym pokazanym na Figurze 1A. Figura 2A pokazuje wyniki analizy sortowania komórkowego aktywowanej fluorescencyjnie dwóch z tych przeciwciał oczyszczonych z limfocytów od tego samego pacjenta. Przeciwciała te reagowały z komórkami F., ale nie z komórkami F – / – (Figura 2A). Stymulowały również wytwarzanie ROS w komórkach F., ale nie w komórkach F – / – (Figura 2B). PDGF może w sposób konkurencyjny hamować wiązanie z komórkami F. (figura 2C).
W odniesieniu do związku między aktywnością wywoływaną przez ROS sklerodermy IgG a cechami klinicznymi pacjentów, stwierdziliśmy, że aktywność (mierzona jako indukcja ROS) była wyższa u pacjentów z wczesną, ograniczoną twardziną (czas trwania, mniej niż 5 lat) niż w pacjenci z późną chorobą (czas trwania, ponad 10 lat) (p <0,01). W podgrupie pacjentów ze sklerodermą, u których choroba była rozproszona, obserwowano tendencję do wyższych wartości u pacjentów z wczesną chorobą (mniej niż trzy lata) niż u pacjentów z chorobą trwającą ponad sześć lat. Różnica nie była jednak statystycznie istotna, prawdopodobnie z powodu małej liczby pacjentów (czterech) z wczesną rozproszoną chorobą. Nie znaleziono korelacji z innymi cechami klinicznymi i serologicznymi. Ostatnio odkryliśmy podobne agonistyczne autoprzeciwciała u 10 biorców allogenicznych przeszczepów szpiku kostnego, u których wystąpiła choroba przeszczep przeciwko gospodarzowi i miały zmiany skórne przypominające sklerodermy (dane niepublikowane).
Wywoływanie kaskady Ha-Ras-ERK1 / 2-ROS w normalnych fibroblastach
Figura 3. Figura 3. Stymulacja przekazywania sygnałów Ha-Ras-ERK1 / 2-ROS przez przeciwciała twardzinowe do podjednostek . i . PDGFR w normalnych fibroblastach
[hasła pokrewne: uchyłek zenkera, łąkotka rehabilitacja, osoba zależna definicja ]
[więcej w: uchyłek zenkera, poziomka oświęcim, rejs rypin ]